tirsdag den 21. januar 2014

Anemone skovbund

Her har jeg tre billeder med samme motiv, men stadig hvor der er en forskellighed ved billederne.

Dette billed er godt fordi de hvide blomster kommer en del i fokus i det at baggrunden er så mørk.


Det jeg godt kan li ved dette billed er at der er lidt brun, men man bemærker det ikke så meget, da der er så meget hvidt og grønt i billedet, jeg synes, at det er skønt at der falder nogle skygger ind i billedet.


Det jeg synes er godt ved dette billed er at der er blevet gået tæt på blomsterne, men alligevel ikke lige så tæt på som ved første billed.
Men jeg tog dette billed på den her måde, da det mindet mig om hvordan alt kan spire frem imellem hinanden, hvordan man kan komme frem, hvis man bare vil frem i verden.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar