onsdag den 12. februar 2014

Flere i et

Her er fire meget ens billeder fra en dag i januar 2014, jeg har taget to og redigeret så det blev til fire, hvor jeg vil vise hvor meget det kan gøre at zoome ind eller lade værd for den sag skyld, men jeg har også givet noget kontrast i et billed, det første og tredje billeder sådan som de så ud da jeg havde taget dem, nummer to og fire er sådan de så ud da de var redigeret. 
Jeg synes, at det har gjort så meget godt at der er blevet givet noget kontrast i billederne, for der giver et helt andet spil i motivet.
Da jeg tog billederne tænkte jeg også på kompotionerne, hvilket er den diagonal linje i læse retningen, samt cirkel kompotion, hvilket er en måde at vise hvordan man kan kombinere dem på en anden måde end man måske lige regner med, men samtidig er det jo naturen selv der har gjort det.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar