mandag den 28. april 2014

Mobil Billeder

Det kan ikke altid være let at tage billeder med mobilen, med nogle mobiltelefoner bliver billederne virkelig dårlige, med andre er de virkelig gode, der kommer helt an på hvilken model man har.
Jeg vil dele nogle af mine mobil billeder med jer, for at I kan se hvor stor forskel der er på min mobils billeder.
Jeg er ikke selv vild med at tage billeder med mobilen.
Men ud fra disse billeder, kan man jo også tænke over hvilken farver der ikke passer sammen og hvilken der passer sammen.


















3 kommentarer:

  1. Hej Cecilie
    Jeg har lige kigget ind til dig igen, det er nogle fine billeder, du har taget af azalier, er de fra jeres have? Hvor i landet bor I.
    Du har lavet rigtig mange indlæg, det er en god måde at bruge sin tid på.
    Hilsen Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. De azalier der er på de her billeder er ikke fra vores egen have.
      Kender du til Sukkertoppen ved Mossø som ligger ved Voerladegård? For jeg bor i skoven, som jeg normalt siger: Vi har Sukkertoppen i baghaven og Gudenåen i forhaven...
      Vi kan se ned på åen og har Sukkertoppen bagved huset...
      Der er dage hvor jeg laver mange indlæg, men uden at dele dem, for der er dage, hvor jeg ikke kan overskue at lave indlæg, så deler jeg en af dem der allerede ligger der, men så er der også perioder, hvor jeg ikke har overskud til at lave nogle indlæg og hvor der ikke er nogen, så kommer der bare ingen...

      Slet
  2. Jeg kender ikke så meget til det område, men det er sikkert også et godt sted.
    Ja men det kan man jo heldigvis gøre som man vil. Det er en god øvelse for din skrivning, du får lidt andet at tage dig til. De dage du ikke har overskud til det, finder du nok på noget andet. Næste dag er du klar igen, det at tage billeder og male er jo også en god og hyggelig hobby.

    SvarSlet