tirsdag den 23. december 2014

Sol i regn

Disse billeder er tage på to forskellige aftner, men jeg vil gerne vise, hvordan solnedgangs farve kan se meget forskelligt ud, fordi det der kommer noget regn ned.
Der var en dag hvor det pludselig regnet på tros af at der var den kønneste solnedgang, men regnen ødelagde ikke billedet, det var nok mere dovenskab, for jeg åbnede vinduet og tog billederne der igennem, da jeg gerne vil have vandet fra taget, men jeg var sikker på at det holde op med at regne inden jeg kom ud, dog stoppede regnen fem minutter efter at jeg havde taget billederne.
Men fordi jeg ikke gik ud så kom der også en led lampe og andet med, men det gør heller ikke det stor, for man tænker ikke så meget over det på grund af farverne, lyset og magien over billeder.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar