søndag den 11. oktober 2015

Giv noget til billedet

Nogle gange når jeg tager billeder, så benytter jeg af det der er ude i omgivelserne, så som man kan se på billederne her, hvor jeg har brugt broen og pælene.
Det at jeg bruger brugen kan ødelægge billedet, men samtidig kan det også være med til at gøre billedet længere end det endelig er, foreksempel så synes jeg, at billed fire, fem og seks virker afstanden længere end den endelig er, hvilket gør at jeg føler at alt er længere væk.
Det med pælene gør at der komme noget brud i billedet, for hvis jeg bare havde taget billedet uden, så var det svært at se hvor himmel og vand mødtes, fordi det var tåget, så på den måde kan jeg godt finde på at bruge noget til at dele billedet op.
Men man skal dog passe på at det ikke bliver for rodet i billedet, man skal finde en fin grænse imellem hvad der er godt og nok og hvad der ikke er.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar