søndag den 24. april 2016

Eremitageslottet

Var torsdag den 21 april i Dyrehaven ved København, hvor jeg gik rundt om Eremitageslottet, hvor jeg valgte, at jeg skulle tage billeder af slottet fra alle sider, hvilket var lidt en udfordring, da slottet jo helst skulle se lige ud, men samtidig stod man og tog billederne nede fra og op, da det var bakkede omkring slottet.
Jeg har delt to billeder fra tre af siderne og fire hvor hovedindgangen er. Da jeg synes at det var svært at tage billederne, så vil jeg gerne vise hvor meget forskel der var på nogle af billederne fra hver side og hvor meget jeg brugte zoom.
Jeg synes faktisk, at det var skønt at himlen ikke viste sig fra en skyfri himmel, da billederne godt kunne have været blevet lidt kedelige da, men samtidig er jeg glad for at der ikke var totalt overskyet, da det ville have gjort det mere trist og gråt, på denne måde er der liv på billederne lige i det her tilfælde er jeg faktisk glad for himlen.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar