fredag den 29. april 2016

Forskellige motiver

Da jeg var i Dyrehaven ved Købehavn den 21 april, fik jeg taget nogle forskellige motiver, men det er lige gået op for mig, at jeg gør meget det samme, selv om at flere af motiverne er forskellige, så er det meget med at zoome ind og ud, flytte sig lidt rundt og alligevel tage et nyt billede, men af det samme.
Ja, der er mange forskellige motiver her, men hvis man kigger på billederne, så er der faktisk ikke helt så mange forskellige motiver, da der er to billeder af de fleste motiver, men hvor jeg enten har flyttede mig en smugle for at tage billedet, ellers har jeg bare brugt zoom til at gøre noget ved billedet.
Men jeg vil også gerne vise, hvordan jeg nogle gange bare tager nogle billeder, uden at tænke videre over det, men ofte er det fordi det jeg tager billedere af siger mig et eller andet, så er jeg endelig ligeglad med hvad andre tænker over det, hvilket de sidste billeder er et bevis på.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar