fredag den 25. marts 2016

Det samme og alligevel ikke

Da jeg var oppe ved Kalø Slotsruin den 18 marts, tog jeg disse billeder, jeg nyder at tage billeder hvor stranden også er på, da jeg tit synes, at når man ser billeder af de danske strande, så er det med sand strand uden sten, der er ind imellem med sten, men ikke så meget som her.
Så da jeg tog disse billeder, kunne jeg godt lide hvad det gjorder ved billederne at der var så mange sten og tang på billederne, fordi jeg synes ikke, at det ødelægger billederne på den måde, men giver der imod noget til billederne.
Nogle vil nok sige at det er dårligt at der er så meget på billederne, men det er jo så deres smag, for ja det kan måske ødelægge et godt billede, men det kan jo også ødelægge et godt billede at der måske slet ikke er noget.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar