mandag den 28. marts 2016

Kalø Slotsruin det løse

Da jeg den 18 marts var ved Kalø Slotsruin, fik jeg taget en del billeder af ting.
Nogle gange synes jeg at det er svært at tage billeder, men samtidig tager jeg bare af det jeg ser, det bliver ikke altid et godt resultat, men der kommer da noget ud af det, hvilket er et resultat, nogle gange bliver billederne bedre end andre gange, og så er man jo bare glad.
Jeg synes tit, at når folk tager billeder, så sletter de alle de dårlig, hvilket jo også er forståeligt, men tænk en gang, hvis de ikke havde taget dem, så vil det da være svært at finde ud af hvad der var godt og hvad der var dårligt.
Man skal jo også tænke på at alle ikke har lige god smag, nogle af de billeder jeg måske ikke kan lide, kan andre måske godt lide og omvendt.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar