fredag den 4. marts 2016

Ferie = billeder

Har fået to ugers ferie, en uger her i marts (uge 11) og en uge i april, den uge i april skal jeg til Sjælland, men jeg skal helt sikker have kameraet med, så jeg kan få taget nogle billeder, for der er så mange ting jeg gerne vil se imens jeg er der over denne gang.

Men her i uge 11, ved jeg endnu ikke helt hvad jeg skal lave, men jeg ved da helt sikker at jeg skal have taget en masse billeder, men jeg ved ikke helt hvor og hvad, måske jeg tager ud til nogle af de danske kyster, jeg ved at jeg gerne vil op til Limfjorden en dag.

Men jeg glæder mig til at få taget en masse billeder til at dele med jer her på min blog og på min facebook side, https://www.facebook.com/Rommes-fotografier-305688382865463/, da jeg nu har været så stille i MEGA langt tid, så der er noget at glæde sig til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar