torsdag den 2. juli 2020

Boller Slotspark

Jeg har været ude ved Boller Slotspark af flere omgange, der er hele tiden noget nyt at tage billeder af, på et tidspunkt kom jeg der to gange inde for en uge, hvor synes, at det var meget det samme, men alligevel var der nogle forskelligt at se på. 
Jeg havde ikke været der siden 2005, men jeg har nyt at komme der ude, det har været hyggeligt, når vejret er godt, så bare sidde på en af bænkene, hvis man sidder ved søen, så kan man være heldig at se skildpadder, der er fire skildpadder i alt, eller det er i hvert fald den mængde jeg har set der ude. 
Der er også fisk i søen, som kommer op og vender i vandet, men hvis man ikke vil sidde ved vandet, så er der også det lille Japanske hytte, hvor man kan sidde og hygge sig. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar