søndag den 19. juli 2020

Valmuer

Jeg er ikke altid særlig god til at holde ind og tage billeder lige der midt i det jeg ser selv om at jeg ser et godt billede eller ting, som jeg gerne vil tage billeder af. 
Nogle gange synes jeg også bare, at det vil være pinligt, hvis jeg holder ind og tager billeder, men på trods af det, så har jeg de sidste måneder hold ind og fået taget nogle billeder og film. 
Jeg synes, at det er vigtigt at man kan være spontan ind i mellem, ikke at man skal være det hele tiden, men hvis man ikke er spontan ind i mellem, så kan ens liv hurtigt blive ensformigt og måske lidt kedeligt, men det kan selvfølgelig også være rart at have det på den måde, for det kan også give tryghed, det er helt op til hver enkelt hvordan man vil have det, men hvis man gerne vil have det som andre har, skal man også være indstillet på at ændre noget. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar