torsdag den 2. juli 2020

Boller Slotspark

Jeg har forsøgt mig at få taget nogle billeder af blomsterne, hvor der var en masse grønt, der har både var skyer og blå himmel, hvilket kan gøre forskel på billederne. 
Nogle gange tager jeg hen til samme sted flere gange, fordi det kan gøre en stor forskel på billederne, men det vil jeg vise mere om i et andet indlæg med valmue marker. 
Men tilbage til Boller Slotspark, det jeg også nyder ved stedet er, at der ikke er mange mennesker, så der er mere stille og roligt, stedet har godt nok kun åben om sommeren, men det er i orden, for der er så mange blomster, skildpadder, lavere osv at se på om sommeren, men stedet er også så lille, at jeg tænker, at der ikke vil være mange der tog der ud om vinteren, for der er ikke meget at se på. 
Men hvis man tager der ud om sommeren, så skal man være forberedt på, at nogle skoler tager på tur der ud, så man kan møde en skole klasse, som ikke nødvendigvis er stille og rolig, men man kan også være heldig og komme, hvor man er der næsten alene i parken, begge dele kan være lige hyggeligt, alt efter hvad man er til. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar