lørdag den 4. juli 2020

Guldsmede ved Emborg Bro

Noget af det jeg kan lide at sidde stille og nyde naturen, at sidde stille og nyde dyrene som de er, guldsmede, sommerfugle, bier, brumbasser osv, nogle insekter kan jeg godt leve uden, men der er noget hyggeligt at sidde og kigge. 
Nogle gange tager man de små ting forgivet, der hvor man bør nyde dem, at sidde og slappe af til naturens skønhed, at nyde øjeblikket, det er forskelligt, hvad man ser som noget skønt, men jeg tænker nogle gange, at folk tager ting forgivet, hvor man godt kan tænke, at det er latterligt, at personer kan nyde nogle ting, hvor vi ikke er ens, så skal man tænke på, at man selv nyder noget, som er logisk for en selv, men ikke nødvendigvis giver mening for andre. 
Så jeg tænker, at man skal prøve at forstå andre glæde og det andre nyder, selv om det ikke giver mening for en, men hvis man gerne vil have, at andre skal forstå ens glæde, så må man gøre et forsøg på at forstå deres glæde. 

Jeg har fået en ny mobil, hvilket gør at jeg kan komme lidt tættere på nogle ting, jeg havde dog ikke regnet med at få så gode billeder af guldsmedene. 
Jeg kan nogle gange synes, at det er svært at få gode billeder, da jeg bruger mobilen, men hvis man skal have kamera og udstyr til det, så kan det hurtigt blive mega dyrt, så jeg synes, at det er fedt, at kunne tage mega gode billeder med det jeg har, vil dog ønske, at jeg kunne få noget godt udstyr, men det bliver hvis bare et ønske. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar