mandag den 20. juli 2015

Den genfundne bro ved Vestbirk

Jeg ved både på broen, under broen og ved siden af broen, så jeg gik taget en del billeder af selve broen.
Jeg gik meget rundt, så jeg kunne få billeder fra forskellige afstande, så der kunne kommer forskellige mængder af broen med, flere af billederne ligner meget hinanden, men hvis man kigger efter, så kan man godt se noget forskel, selv om det ikke er meget.
Det er turen vær at tage der ud, hvis vejret er godt, så tage endelig madpakke med, for der står to border (desværre kun to) nede ved broen, men der står en næsten oppe ved p-pladsen, hvis man er på hest kan man binde sin hest oppe ved en rækvæk der er sat op ved bord ved p-pladsen.
Vi var så heldige, at der var sol og skyer samtidig, for hvis det havde regnet, så havde det været en anden form for hygge, men det er måske ikke alle der kan lide at komme der så, hvis det regner.













Jeg synes, at der er noget spichelt over sådanne steder, for det er skønt at der bliver fundet gammel historie på denne måde, som alle kan opleve, og ikke kun dem der kan betale sig fra det.
Men også at man kan benytte stisystemet som har været der i så mange år, så man behøver ikke engang at komme i bil, man kan lave en tur ud af det og gå, cykle, ride eller løbe der til og se det, så det pludselig bliver en noget anden tur end normalt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar