torsdag den 30. juli 2015

Lavendel

De to første billeder er af en af min fars lavendel buske, i mange år stod der en række lavendel buske langs vores grund og vejen der går igennem vores grund, men for fem/ti år siden kom der en i en større bil, og kom til at køre lidt for langt uden for vejen, det resulteret så i at vi mistede halvdelen af vores lavendeler.
Min far har haft svært ved at få dem dyrket frem igen, han tager en stilk fra en af de overlevende og sætter i jorden og forventer at det bliver til noget, for som han siger, at det gjorder man i gamle dage.
Jeg købte så nogle frø i Billige blomster, da jeg var der oppe med Sandra, der sået jeg den ene pose, og de spirer som vilde, sidst jeg talte var der over 30 der er kommet op, og der kommer nye ind i mellem, så jeg er selv ret stolt, når det nu er så svært for min far.



Det nederste billed er så af en af de lavendeler min mor købte, hun købte tre oppe i billige blomster, og det her billede er så en af blomsterne i blomsten.
Jeg vil bare lige prøve, at tage et billed af den, for at se om det kunne lade sig gøre, er faktisk selv godt tilfreds med resultatet,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar