torsdag den 16. juli 2015

Studenternelliker

Vi er ikke mange, synes jeg, men nogle vil nok sige at vi har en del Studenternelliker i vores have, men jeg synes godt vi kan have flere, men måske der kommer flere næste år, da vi har en del der ikke blomster i år, men bare er små spirer i år, og så man ved er Studenternelliker to årig, så de kommer forhåbelig næste år, hvis der ikke sker dem noget.
Det jeg godt kan lide ved Studenternelliker er at de har nogle flotte farver, de er virkelig flotte, der skal ikke mange stilke til en god bukket blomster, hvilket er skønt ved dem, de dufter rigtig godt og de gensåer sig selv, så der er mange plusser ved dem.
Jeg vil med disse billeder vise, hvor flotte vores er i haven, men også hvordan man kan lave nogle gode kontras billeder af blomsterne i haven og naturen, for de er godt modsat de grønne farver, hvilket for nogle kan være rodet, men for andre er mere ro.
Jeg håber, at I vil nyde disse billeder, lige så meget som jeg nyder blomsterne.
Når jeg ser på disse blomster, ønsker jeg på en måde, at der var andre farver end røde farver og hvide, for tænkt hvis der havde været lilla, orange, blå og andre farver, det vil have været så skønt.

















2 kommentarer:

  1. Svar
    1. De er nemlig vildt flotte, men de så'er sig selv, så det kan godt være svært at holde styr på hvor i haven de er, for de flytter sig selv lidt rundt, men de er rigtig flotte.

      Slet