onsdag den 22. juli 2015

Valmue anden gang

Sidste gang jeg dele billeder af valmuerne i haven, hvor det var nærbilleder, var de taget med en mobil, denne gang er de taget med min digital kamera, jeg synes selv, at de er blevet bedre denne gang, end sidste gang.
Jeg synes faktisk at alle tre billeder er gode, for det at der er en med lidt baggrund, en med mere baggrund og en med meget baggrund, gør noget forskelligt ved billederne, for med baggrund giver en del kontrast til en farve der er modsætnings farve til den røde.
Det kan godt gøre det hård for øjne, men samtidig det også noget til billedet, end hvis det havde været en farve som den røde passet sammen med, for så vil det falde godt sammen, hvilket kan gøre et billed kedeligt.
Men samtidig synes jeg, at det er godt det billed, hvor der næsten ikke er noget baggrund på, for så kan man sidde i længere tid og kigge på valmuen, hvilket i vinterhalvåret gør at man glæder sig til sommer og sol, samt at tænke tilbage på alle de gode sommer minder man allerede har.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar