søndag den 19. juli 2015

Flere blomster

Jeg fik taget lidt forskellige billeder i haven, hvor der kan diskuteret om de er gode eller dårlige, jeg har skrevet et par kommentar til hver enkelt billed, så læs endelig videre der ned af.

Dette billed er godt på mange måder, synes jeg, det at der både er sol og skygge på blomsten giver et godt spil.
Jeg tænker på, at jeg godt kunne finde på at beskær det en smugle, så det sløret i baggrundens venstre hjørne kan komme væk, samtidig give det lidt mere skarphed, så der er noget mere skarphed i blomsten.

Dette billed vil jeg nok beskær, men ikke meget, men til gengæld vil jeg forsøge med kontrast, men den vil ikke nødvendigvis få noget, men bare for at se om det kan gøre noget godt for billedet, men hvis det ikke kan det, så kan jeg godt finde på at lade billedet være som det er.
Dette er et billed jeg godt kunne finde på at få fremkaldt til at putte i en ramme og hænge på væggen.

Dette er ikke et godt billed af denne type plante, for flere år siden tog jeg et billed, som var virkelig god, så dette var bare lige et jeg vil dele med jer.

Dette billed kunne jeg godt finde på at tage igen, men hvor jeg måske sætter nogle blomster ind langs stilken, som så giver et spil i billedet, måske endda nogle kontrast farver, som så kan give noget modstand til den grønne farve.
Hvis jeg taget sådan et nyt billed, hvis det så bliver godt, så er det sådan en billed, som jeg vil kunne fremkalde og sætte i ramme til væggen.

Jeg kan godt lide, hvordan farverne passer sammen på hver deres måde, men jeg kan godt finde på at beskær billedet, så der ikke er så meget jord med på billedet.

Dette er en af de stensætnings planter vi har, der er flere slags. Vi havde en gang en der hed noget med kalk, så mente min far at fordi dens navn var noget med kalk, var fordi den skulle have kalk, så han gav den kalk med det resultat at den gik til.
Så husk at bare fordi en plante har et navn, betyder det ikke, at det er sådan den er.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar