tirsdag den 21. juli 2015

Haven på afstand

For at vise lidt af havens blomster fra en afstand, så har jeg taget disse to billeder, selv om de næsten er ens, så er der lidt forskel på dem.
Det er meget mere skønt i virkeligheden end på billederne, selv når der er skyet, for så lyser de varme røde blomster op ude i haven, hvilket er skønt.
Der er nok nogle der vil siger at der er for meget græs i vores have, men når man kigger på denne afstand kan man jo ikke se den, når man kommer tæt på er det kun i nogle områder at der er meget græs, og det prøver vi at holde nede, så det ikke er så galt.
Jeg kan godt leve med lidt græs, når der nu er alle de skønne blomster i haven, det stod også i mellem lidt græs eller at min far pløjet det hele op og satte georginer, så var mit valg lidt græs, så min mor og jeg. gør vores til at græsset er i en begrænsning.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar