fredag den 17. juli 2015

Røde Roser

Jeg vil gerne dele disse fire billeder med jer, for at vise hvordan man kan vise sine billeder af roser frem, for det kan faktisk være svært at tage nogle gode billeder af roser, synes jeg i hvert fald, men her er nogle som jeg både er godt stolt af og nogle som er oki, ikke perfekt, men gode.

Kunne godt være bedre, men er faktisk rigtig god, kan godt lide, hvordan det grønne blad kommer ind i billedet, men tænker at det vil være perfekt, hvis bladet var mere inde i billedet og den ene rose ikke var på vej ud af billedet.
Dette billed er faktisk et jeg godt kan lide, for man har midten af den ene rose lige lidt til højre for centrum, og samtidig har man noget grønt og blå i baggrunden, så det ikke bliver rødt/hvidt.
Denne rose synes jeg er god, fordi jeg synes, at rosen nærmest nyder friheden op imod den dejlige blå himmel. 
Dette er en af de mindre gode af disse billeder, da baggrunden bliver meget rodet, for selve rosen er fin med stilken, men baggrunden gør den dårlig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar