torsdag den 6. august 2015

Blomster hegn

Vi havde en gang nogle buske der stod og dækket, så folk ikke kunne kigge op i vores have, når de kom forbi, men da vi ikke rigtig kunne lide dem, så trak vi dem op med bilen, for cirka tre/fire år siden, men så blev der for åben ude fra vejen.
Så min far fik min storebror til at komme med tre jernbanes vælder, hvor min far så grav to dybe huller i jorden, så hjalp min mor og jeg med at rejse de to af trævælderne op, så fik vi dækket hullerne til igen.
Jeg kørte så med min far ud og hentet en jerngitter, som vi så har sat fast imellem de to trævælder, og op af dem render der Kaprifolie, Clementis og en rose.
Den dækker ikke helt endnu, men den er da godt på vej, hvis min far ikke klipper blomsterne ned, det gjorder han nemlig første år, og så brokket han sig over at de ikke blev til noget, og så sagde vi at han ikke skulle klippe den ned andet år, og så kom der blomster, ikke mange, men lidt, nu står den så med et ordenligt flor.
Så håber jeg bare at han lader clementisen gro videre til næste år, så den kan komme til at dække noget mere af det hegn, ellers var der jo ingen ide i at vi ændret det.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar