fredag den 7. august 2015

Nogle af tomatplanterne

I år har vi rigtig mange tomat planter i drivhuset, hvilket faktisk er skønt, jeg håber, at vi får nok tomater til at fryse ned, så vi har til gryderetter og tomat suppe hen over vinteren.
De gule tomater er Sun Gold, som er en plante som min mor har købt, de resten af billederne er af mine to tomatplanter, som jeg har fremdyrket fra nogle frø, som jeg fik af en veninde, den ene hedder Anita Lilla og den anden kan jeg ikke lige huske navnet på, men har det skrevet et sted, så det skal jeg lige have undersøgt.
Ud over de tre typer tomater, så har min far købt en, min mor har købt en anden og fremdyrket cirka tre slags, ud over det har vi taget nogle af de af knækket stilke fra de tomatplanter og sat dem i jorden, som så er vokset videre der, så der også kommer tomater i dem, hvis vi er heldig, for lige nu er der blomster.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar