lørdag den 29. august 2015

"Mennesker"

Tit og ofte deler jeg billeder af blomster, dyr, træer, vand, planter, himmel, solen, altså natur billeder, men det skyldes blandt andet, at de mennesker jeg tager billeder af, ikke vil have at jeg deler billeder af dem, ind imellem gør jeg så en undtagelse, men for det meste gør jeg ikke...
Men jeg vil dog gerne dele disse billeder med jer, så I kan se, at jeg faktisk taget billeder af andet end naturen, så I ikke tror, at jeg ikke gør det...
Jeg tager dog altid flest billeder af naturen, da jeg er meget generet i forhold til at tage billeder af andre, spichelt folk jeg ikke kender eller ikke ser så ofte, jeg kan bedst lide at tage billeder af folk, når de ikke regner med det, for der får jeg tit de bedste billeder...









Ingen kommentarer:

Send en kommentar