mandag den 24. august 2015

Hammerhus Bornholm

Da jeg var på Bornholm i 2012 med min mor, var vi ude ved Hammerhus, det var fantastisk at være der, der var ikke mange andre, der var nogen andre, men ikke vildt mange.
Jeg tror, at min mor var ved at gå ud af hendes gode skind ind imellem over mig, for jeg klatret op og ned på alle mulige steder, hvor der måske ikke altid var helt så sikkert at være, de fleste af gange var jeg alene om at klatre rundt de forskellige steder, men et sted var der også to unge drenge der kom og klatret op.
Men jeg kan faktisk godt forstå min mor, for nogle af de steder jeg kravlet op og gik der var der en meter ned på begge sider, det jeg gik på var meget smalt og ujævnt stensætninger, nogle steder var der over en meter ned til jorden igen, samtidig var der en skråning næsten med det samme, så hvis jeg væltet, kunne jeg været kommet kommet langt væk fra der, hvor jeg var.
Men jeg synes, at det var en fantastisk oplevelse at være der og opleve det sted.














Ingen kommentarer:

Send en kommentar