søndag den 9. august 2015

De fire farver af Liljer

Vi har ialt fire farver liljer, de fleste af liljerne er orange/gule, men vi har to der er helt gule, to der er helt røde og to der er lyserøde.
Jeg elsker bare den blomst, men det er så også en dyr blomst at købe, så jeg nyder at have dem i haven, vi har ikke mange, da nogle er gået til, men vi har en del, jeg har prøvet at få dem samlet et sted, men der står nogle tre andre steder, som skal flyttes når de har afblomstret så de kommer hentil de andre.
Når jeg tager billeder af Liljer, så tager jeg gerne mange billeder, for jeg tager nogle tæt på, nogle lidt længere fra og nogle godt der fra, simpelthen for at for så mange forskellige motiver af den, for man kan få nogle skønne billeder, hvor man har taget dem tæt på, men samtidig kan det også gå lidt galt.
Så derfor tager jeg gerne nogle stykker, så jeg ved at der er nogen gode imellem.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar