onsdag den 12. august 2015

Studernellike på afveje

Jeg kunne ikke lade vær med at tage nogle flere billeder af studender nelliker, da jeg opdaget at den hvide stod et sted, hvor den slet ikke var sået, den stod nemlig i Lupin bedet, men jeg lod den stå, det gjorder jo ikke noget.
Så opdaget jeg at en af de lyserøde har en hvid blomst, så det gav jo bare endnu en grund til lige at få taget et billede at dele med jer, men så kom der jo lige to mere oven i, hvilket ikke gør mig noget.
Jeg kan godt lide de der billeder hvor der er noget kontrast i farverne, så længe det ikke er for meget, hvis der havde været flere farver ind over de her billeder, så havde det nok gået hen og blevet for meget, men her er de stadigvæk meget enkelte, selv om at farverne er modsatte.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar