fredag den 14. august 2015

Lyserøde blomster i busk

Var i slutningen af Juli måned oppe på Yding skovhøj, hvor der er sat nogle buske op, som har denne skønne lyserøde blomst.
Når jeg kommer rundt i det danske landskab, kan jeg ikke lade være med at tænke på alle de skønne blomster som står alle steder, ja, det kan godt være at de er vilde de fleste, men de er nu skønne alligevel.
Der er gule, lilla, lyserøde, røde, blå, der er så mange forskellige farver og slags.
Jeg synes, at mange tager det forgivet, for mange ser det bare som ukrudt, selv om det er det, er det virkelig så vigtigt, bare det er kønt, det lyser op i en grøn mængde græs.
Det er nok bare mig der synes, at det er skønt, men jeg er så også vokset op med, at skulle kigge ud af vinduerne på bilen, når vi kørte nogen steder, for der var en masse at kigge på.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar